Showroom met totaalconcept voor energiebesparing op 15 vierkante meter
Veel Nederlandse huishoudens wíllen wel energie besparen, maar zijn nog onvoldoende bekend met de duurzame mogelijkheden. Om extra kennis te verspreiden heeft ThermoNoord, kerngrossier van Abel Installatie, de ThermoTruck in het leven geroepen. Met een rijdende showroom toeren klimaatspecialisten door heel Nederland om duurzame concepten inzichtelijk te maken.
Henno Westerink – Commercieel manager ThermoNoord
Grote mate van onbekendheid
Consumenten kiezen vanuit milieu- en kosten-overwegingen steeds vaker voor duurzaam. Ook Henno Westerink, commercieel manager van ThermoNoord, merkt deze duurzame transitie op. Toch is er volgens hem nog veel winst te behalen: “Iedereen wil zo min mogelijk op de verbruiksmeter. Maar de meeste consumenten verdiepen zich pas in de materie als ze gaan verhuizen of bouwen. Door tijdgebrek en verkeerde budgettering is het begrijpelijk dat er niet altijd de juiste keuzes gemaakt worden. Om de installateur in het lastige verkoopproces te ondersteunen, bieden we trainingen en opleidingen aan. En met onze ThermoTruck brengen we onze kennis over klimaatproducten naar consumenten en installateurs toe.”